środa, 29 sierpnia 2012

KONKURS

Uwaga, uwaga!!!
Dzisiaj ogłaszam pierwszy konkurs na moim blogu :)
Do wygrania atrakcyjne nagrody!!!

Żeby wziąć udział w konkursie, należy:
1. Odpowiedzieć poprawnie na pytanie konkursowe.
2. Wpisać odpowiedź w komentarzach pod tym postem, lub wysłać mailem na adres: a_g_a_7@interia.pl
3. Zostać wylosowanym przeze mnie :)

Wśród prawidłowych odpowiedzi rozlosuję trzy nagrody:
1. Mój rysunek "Dziadzio na paralotni" plus nagroda niespodzianka.
2. Mój rysunek "Ala i Edzio" plus nagroda niespodzianka.
3. Mój rysunek "Asrakcja", albo jak kto woli "Bazgrołki", plus nagroda niespodzianka.

A pytanie konkursowe brzmi: Jak ma na imię mój wielki miś Edzio?

Odpowiedzi należy przesyłać do 5 września, czyli przez cały tydzień.

POWODZENIA ;)

6 komentarzy:

  1. zgłaszam się do konkursu :)
    odpowiedź na pytanie: Edzio!
    mam nadzieję, że zostanę wylosowana ;)
    buziaki maleńka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Aluniu Skarbie!!!
    Dziadzio już wie. Hurrrrra!!!!
    Twój misio to "Edzio".
    Pozdrawiam i mam nadzieję wygrać "dziadzia na paralotni"?!?!

    OdpowiedzUsuń
  3. HEJ HEJ HEJ Alusiu :)
    Wujek Krzyś też chce wziąć udział w konkursie :)
    moja odpowiedź na pytanie konkursowe to: Edzio
    Pozdrawiam i całuje :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłoszenie do konkursu z prawidłową odpowiedzią na maila nadesłała Babcia Krysia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana wnusiu!!!
    Babcia Ela też chce odpowiedzieć nawet nauczyła się pisać na kompie i założyła sobie pocztę internetową.
    Twój miś nazywa się Edzio.
    Kocham Cię i całuję
    Babcia Ela

    OdpowiedzUsuń
  6. Przysłane na maila: Droga ALU! ja tez od razu zgadlam ze Twoj mis to EDZIO wiec mam nadzieje ze to prawidlowa odpowiedz i ze zostane wylosowana.Serdecznie Cie pozdrawiam ciocia Stasia.

    OdpowiedzUsuń