poniedziałek, 13 sierpnia 2012

dzień brudasa

Dzisiaj był wreszcie mój ulubiony dzień, dzień brudasa :) Mogłam się brudzić do woli. Mamusia nawet pozwoliła mi pomalować sobie rączki flamastrami. Niestety lakieru do paznokci nie mogłam użyć, ale może będę mogła jak zrobimy dzień księżniczek :) No więc dzisiaj nie musiałam uważać, żeby się nie oblać zupką, lub nie zabrudzić bluzki jogurtem. A jeszcze na koniec niespodzianka, nie było wieczornej kąpieli!!! Mamusia powiedziała, że jak dzień brudasa, to do samego końca :) Mam nadzieję, że częściej będziemy urządzać takie dni.
Ostatnio u mnie nie dzieje się nic ciekawego. Pada ciągle deszcz i muszę siedzieć w domku. Czasami wychodzę na krótki spacer, jak przestaje padać. Dzisiaj byłam z tatusiem w sklepie po chlebek, bo nam brakło i nie miałam z czego zjeść kanapeczek. Mamusia robi mi takie małe wagoniki z chlebka z masełkiem i szyneczką. Wtedy mogę sama je zajadać. Najpierw zjadam szyneczkę, a później chlebek, jeśli mi się jeszcze zmieści. Dzisiaj na obiadek miałam rosołek i mięsko. Bardzo lubię rosołek z kluseczkami i marchewką. Tyle go zjadłam, że później to mi aż chlupało w brzuszku :)
W sobotę byli u nas ciocia z wujkiem i sprawili mi super prezent. Dostałam strój na Halloween. Jest to strój biedronki :) Mamusia mi nawet jedną część przymierzyła i okazało się, że jest dobra. Do tego są jeszcze rajtuzki i bluzeczka, ale na razie nie ubierałam całości. A tak wyglądałam :)


2 komentarze:

  1. Ale ci dobrze Alu, że mama organizuje ci dzień brudasa:):):):) Może i ciocia pozwoli Tymkowi choć raz na takie szaleństwo??:)
    A strój biedronki jest cudny. Jutro pokażę go Tymkowi, bo on uwielbia biedronki.
    U nas też ostatnio pada i czasem nam się nudzi, ale za to ciocia uczy Tymka być samodzielnym. Od 1 września twój kuzyn idzie do przedszkola i ciocia bardzo się tego boi. Alu powiedz mamusi żeby w wolnej chwili wysłała nam jakieś zdjęcia waszego nowego domku dobrze? bardzo jesteśmy ciekawi jak wygląda twój pokój. Buziaki dl wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciociu, jak możesz to zrób Tymkowi taki dzień, na pewno się ucieszy :) Będę z rodzicami trzymała za niego kciuki 1 września. Na pewno będzie dzielny i da sobie radę w przedszkolu.

    OdpowiedzUsuń