czwartek, 26 lipca 2012

w czasie deszczu dzieci się nudzą

Pada i pada... już bardzo długo, bo całe dwa dni. W związku z tym nie mogę wyjść na żaden spacer, nie mówiąc już o parku, czy placu zabaw. Dzisiaj jedynie wyszliśmy na krótko w przerwie deszczu, kupić parasole. Cały dzień muszę siedzieć w domku. Dobrze, że mam dużo zabawek, to przynajmniej się aż tak strasznie nie nudzę. Do południa bawię się z tatusiem, a po południu z mamusią, bo tatuś jest w pracy. Dzisiaj wymyśliłyśmy z mamusią super zabawę. Bawiłyśmy się w dom. Ja byłam mamusią, mamusia dzidziusiem, a Edzio tatusiem. Było super, szczególnie jak chciałam żeby mamusia napiła się herbatki z mojej butelki, a ona nie chciała :) Miałam nawet buty mamusi założone, żeby było prawdziwiej. Mamusia, jako dzidziuś, bawiła się moimi zabawkami, a ja gotowałam obiadek i pilnowałam, żeby nie wkładała palców do tych dziurek w ścianie z prądem. Było bardzo fajnie, ale i tak mam nadzieję, że jutro wreszcie zaświeci dla nas słoneczko :)

2 komentarze:

  1. Super Alu. Trzeba sobie jakoś radzić. U nas teraz też deszczowo, to znaczy w Iwoniczu, gdzie spędzamy wakacje. Pamiętaj Alu pilnuj mocno, żeby mamusia dzidziuś nie wkładała paluszków do tych dziurek z prądem:):)całuski ogromne! ŚLICZNIE ROŚNIESZ!

    OdpowiedzUsuń