wtorek, 12 czerwca 2012

życzenia

Z okazji 18-tych urodzin, obchodzonych przez ciocię Karolinę po raz dziesiąty :D (mamusia mówi, że każda kobieta powinna się czuć jakby miała 18 lat), życzę dużo uśmiechu, zdrówka, miłości i cierpliwości do facetów. Pieniędzy nie życzę, bo podobno ma dużo ;) Życzę też cioci Karolinie, żeby jej marzenia się spełniły i żeby szybko do nas przyleciała.

A cioci Marcie, która wczoraj miała urodziny, życzę zdrówka i żeby miała dużo siły. Tatuś mówi, że wszystkie mamusie muszą mieć dużo siły i zdrówka, a ciocia Marta jest przecież mamusią mojego kuzyna Tymka. Życzę jej również, żeby codziennie znalazła choć chwilkę dla siebie, bo podobno mamusiom to bardzo potrzebne ;)

Do życzeń dołączają się moja mamusia i tatuś :)



2 komentarze:

  1. olaboga, zaraz tam dziesiąty raz :P dziękuję maleńka moja :) ciocia Karolina jednak dużo pieniędzy nie ma, bo gdyby tak było, to już byłaby z Tobą.. ale skoro moje marzenia mają się spełnić, to pewnie za jakiś czas.. :) buziaczki z deszczowego Krakowa! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę spóźniona jestem, ale dziękuję bardzo za życzenia całej rodzince:) Oj szkoda, że mnie już trochę więcej stuknęło niż cioci Karolinie:) A siły się przydadzą Alu, bo twój kuzyn ma niespożyte pokłady energii:):) Buziaki ogromne:)

    OdpowiedzUsuń