piątek, 15 czerwca 2012

jutro przeprowadzka

Teraz to już na pewno znaleźliśmy nowy domek, ponieważ jutro się przeprowadzamy. Będziemy mieszkać w takim domu, na piętrze. Na dole jest złożonych dużo rzeczy i tam byśmy się nie pomieścili. Bardzo mi się tam  dzisiaj podobało... Będę miała swój własny pokój, z zielonymi ścianami. Jest taki duży, że pomieszczą się w nim wszystkie moje zabawki. Niestety rodzice zajęli ten lepszy pokój z wyjściem na taras, ale mój za to jest na końcu korytarzyka, więc nikt mi nie będzie przeszkadzał. Jest jeszcze salon, kuchnia i łazienka. Jutro się będziemy pakować i przewozić rzeczy. Muszę pamiętać o wszystkim, żeby tylko niczego nie zapomnieć. Na szczęście jeśli coś przez przypadek zostawię to ciocia z wujkiem mi przywiozą. Bo ciocia z wujkiem się z nami nie przeprowadzają, tylko będą do nas przyjeżdżać... mam nadzieję, że często. A wujek mi nawet obiecał, że będzie nam przywoził parówki ;) Ciekawe jak to będzie...
A tak wygląda nasz nowy domek :) Te okna na samej górze są od mojego pokoju :)


1 komentarz:

  1. Hurra! Tak się cieszę Alu, że będziesz miała nowy domek:) szczególnie, że jest bardzo ładny. Nie mogę się doczekać widoku twojego nowego pokoju więc koniecznie poproś mamę, żeby pstryknęła parę fotek. Miłej przeprowadzki życzę

    OdpowiedzUsuń