środa, 4 kwietnia 2012

Jestem Ala

Cześć, jestem Ala :)
Za dwa dni skończę swój pierwszy rok i z tej okazji mamusia pomaga mi założyć bloga. Bardzo się cieszę z tego powodu, bo będę mogła wszystko tutaj zapisywać i przez to niczego nie zapomnę.
Urodziłam się w Polsce, ale teraz mieszkamy daleko. Niedawno przeprowadziliśmy się do Kanady. Nawet lecieliśmy dwoma samolotami, ale niezbyt mi się to podobało. Trzeba było siedzieć na miejscu baaaardzo długo. Już nie mogłam wytrzymać. Musieliśmy wyjechać żeby tatuś znalazł lepszą pracę i żeby było nam lepiej. Mnie tam wcale źle nie było, miałam babcie, dziadka, ciocie i wujków, którzy mnie rozpieszczali. Miałam też swojego prawdziwego pieska Gizma. Niestety on nie mógł polecieć z nami więc został z babcią i dziadziem... Bardzo za nim tęsknię... Teraz mam takiego innego pieska, pluszowego. Ma na imię As, bo tatuś powiedział, że każda Ala powinna mieć Asa :)
Na razie mieszkamy z ciocią i wujkiem, którzy nam pomagają. Tatuś chodzi do pracy, a ja zostaję z mamusią w domku. Jak jest ładna pogoda to wychodzimy na spacerki. Tutaj blisko jest takie duże jezioro, po którym pływają kaczki i gęsi. Czasem spotykamy na ulicy jakieś śpiące zwierzątko. Ciekawe dlaczego śpią akurat na ulicy... Jak bardzo śmierdzi to znaczy, że to skunks. Wtedy trzeba szybko uciekać.
Niedługo będą święta i pójdziemy do kościoła święcić jajka. Ja też będę miała swoje, ciocia mi kupiła takie kolorowe i nietłukące. Będę też wtedy miała swoje pierwsze urodziny. Mamusia obiecała, że kupi mi tort i świeczkę, którą będę dmuchać. Będę miała gości i prezenty. Już się nie mogę doczekać. Dostałam już nawet kilka kartek urodzinowych i paczkę z Polski od babci i dziadzia. Bardzo się ucieszyłam i nie mogłam nawet przez to zasnąć wieczorem.
Jutro ciocia ma urodziny i będę z mamusią robić dla niej laurkę. Mam nadzieję, że mi wyjdzie i ciocia się ucieszy. A teraz już idę spać, bo muszę jeszcze pomyśleć nad życzeniami :)




2 komentarze:

  1. Witaj Alu! Ciocia się strasznie cieszy, że także prowadzisz bloga. Dzięki temu będę mogła opowiadać Tymusiowi o twoich codziennych przygodach:)
    Jesteś śliczną dziewczynką wiesz? Rośnij zdrowo i pisz dużo. Kochamy Cię!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ciociu :) pozdrawiam Was wszystkich i przesyłam uściski dla Tymusia :*

      Usuń