sobota, 22 września 2012

nowy przyjaciel

Od kilku dni mam w domku nowego przyjaciela. Jest duży, kudłaty i mięciutki. Chcecie wiedzieć jak się u mnie znalazł?
W środę byliśmy z ciocią i wujkiem wyrabiać mój nowy dokument, z nowymi zdjęciami. Kiedy już wszystko było załatwione odwieźliśmy tatusia do pracy, a sami pojechaliśmy do dużego sklepu. Siedziałam sobie w wózku sklepowym, a woził mnie wujek. Mamusia z ciocią wybierały dla mnie nowe piżamki (bo ze starych już wyrosłam), a ja z wujkiem poszliśmy pooglądać inne rzeczy. Nagle go zobaczyłam... a on zobaczył mnie :) Wujek też go zauważył. Na półce sklepowej wylegiwał się duuuży piesek. Prosił żebym go zabrała do domku. Wujek chyba też zrozumiał jego błagania, bo szybko wpakował go do wózka. Bardzo się ucieszyłam. Poszliśmy do mamusi, a ona zrobiła duże oczy i powiedziała, że trzeba go oddać. Na szczęście wujek go uratował.
Teraz mam w domku psa. Śpi sobie obok kanapy w moim pokoju. Lubię się do niego przytulać i się na nim wylegiwać. Edzio jest trochę zazdrosny, ale mam nadzieję, że z czasem mu przejdzie. Niestety mój piesek nie ma jeszcze imienia. Bardzo bym chciała nadać mu jakieś imię, ale nic mi nie przychodzi do głowy. Mamusia nazwałaby go Stefan, a tatuś Pluto. Jednak decyzja należy do mnie. Może macie jakieś propozycje? Będę bardzo wdzięczna... i mój piesek też ;)


3 komentarze:

  1. Kochana Alusiu!!!
    Masz rację - Stefan to zdecydowanie nie jest imię dla pieska a ten jest taki sympatyczny i słodki, tak że dziadzio proponuje mu imię "MUFINEK".
    Pozdrawiam i całuję!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Alu!
    Masz pięknego pieska myślę że bardziej będzie pasować mu imię "GAPCIO"
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wnusiu!!!
    Babcia też by chciała mieć takiego pieska. Dałabym mu na imię "RAMBUŚ" bo kiedyś mieliśmy takiego pieska i był bardzo mądry. Opiekował się bardzo: Twoją mamą, ciocią Karoliną i wujkiem Krzyśkiem. Myślę że i Twój piesek będzie się Tobą opiekował.
    Całuję mocno Babcia Ela!!!

    OdpowiedzUsuń