wtorek, 16 grudnia 2014

Mikołaj

A jednak był u mnie Mikołaj :) Rano jak poszłam do przedszkola to stał już i czekał pod drzwiami, dzwoniąc dzwonkiem i rozdając wszystkim cukierki. Pod drzwiami przedszkola ustawiony został jeszcze jeden Mikołaj, taki wieeeelki, dmuchany. Większy nawet od tatusia.


Po śniadanku ten żywy Mikołaj przyszedł do naszej sali i rozdawał na prezenty. Zabrałam szybko mój prezent i uciekłam do Pani, żeby się Mikołaj nie rozmyślił ;) Śpiewaliśmy jeszcze Mikołajowi piosenkę i dziękowaliśmy za to, że nas odwiedził. Niestety nie mam zdjęć z przedszkola, bo Pani coś się stało z telefonem i wszystkie się skasowały :(
Mikołaju dziękuję za piękne puzzle i słodycze, ale proszę Cię, następnym razem przyjdź w czystych butach, bo pobrudziłeś nam dywan i Pani Bożena musiała go czyścić.

Następnego dnia też był u mnie Mikołaj, tym razem odwiedził mnie w domku. Rodzice zobaczyli go na niebie i ja też chyba go trochę widziałam... pobiegłam do skarpety, zostawionej na drzwiach mojego pokoju... a tam prezenty!!! W środku siedział szary chomiczek i na mnie patrzył. Wyciągnęłam go ostrożnie i okazało się wtedy, że on mówi i się rusza :) Jest super, codziennie się z nim bawię i nie rozumiem rodziców dlaczego się tak na niego denerwują. Oprócz chomiczka w skarpecie były jeszcze słodycze, które już zjadłam :)


Niedługo będą Święta i pojedziemy do babci i dziadzia. W domku już mamy choinkę, całą ubraną w samodzielnie wykonane przez nas ozdoby. W przedszkolu też już ubraliśmy choinkę. Cała nasza grupa ją ubierała.


W domku piekłam z mamusią pierniczki, a dzisiaj je polewałyśmy polewą i lukrami, i ozdabiałyśmy. Zadbałam o to, żeby na wszystkich było dużo cukierków i posypki :) Pierniczki pojadą z nami do babci i dziadzia, i w Święta będzie można je zjeść :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz