czwartek, 4 grudnia 2014

Andrzejki

Kilka dni temu w przedszkolu mieliśmy zorganizowane Andrzejki. Dziewczynki miały przyjść przebrane za wróżki, a chłopcy za czarodziejów.
Rano mamusia mnie pięknie ubrała w sukienkę. Miałam iść w różowej, ale jak przymierzyłam, to okazała się za mała. Na szczęście znalazła się jeszcze jedna w szafie, żółta. Pasowała mi nawet do moich fioletowych skrzydełek i różdżki. Do tego mamusia dokupiła mi na głowę specjalną koronę. Byłam bardzo przejęta i dumna, że mogę iść do przedszkola tak fajnie przebrana.
Po śniadaniu zaczęła się zabawa. najpierw tańczyliśmy do muzyki, a później były wróżby. Laliśmy wosk przez klucz, ale już nie pamiętam co mi tam wyszło ;)


Jeszcze odwracaliśmy kubeczki i bawiliśmy się w kółku :) Było bardzo fajnie.


Później był poczęstunek i dostaliśmy do jedzenia paluszki, chrupki, a nawet ciastka czekoladowe :) W kubeczkach mieliśmy pyszny soczek.


Wszyscy byli zadowoleni i uśmiechnięci, że mogą się bawić cały dzień. A to cała moja grupa w przebraniach.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz