poniedziałek, 1 grudnia 2014

list do Mikołaja

Już niedługo przyjdzie do mnie Mikołaj :) Wiem, że przyjdzie, bo mamusia mi powiedziała, że każdemu dziecku zdarza się być czasami trochę niegrzecznym ;) A ja jestem przeważnie grzeczna :)
List już napisałam dawno, a właściwie dwa listy. Jeden pomogła mi napisać mamusia w domku. Narysowałam co chcę dostać, a wieczorem zostawiłam list na oknie.


W nocy przyleciały elfy i zabrały list do Świętego Mikołaja.
W przedszkolu pisałam drugi list. Wszystkie dzieci z mojej grupy pisały. Później poszliśmy z paniami na pocztę i wysłaliśmy nasze listy w dużej kopercie. To tak na wszelki wypadek, gdyby elfy nie dotarły do Mikołaja :)


Udało nam się jeszcze zwiedzić pocztę i zobaczyć ile tam jest listów i paczek. Wróciliśmy do przedszkola zadowoleni i trochę zmarznięci.


Teraz pozostało tylko czekać na Mikołaja. Mam nadzieję, że o mnie nie zapomni ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz