poniedziałek, 27 października 2014

rodzice w przedszkolu

Czasami w przedszkolu odwiedzają nas rodzice i pokazują nam bardzo ciekawe rzeczy. Przynoszą nam również różne słodkie smakołyki. Raz była u nas mama Michała i czytała nam bajki i wierszyki. Było bardzo fajnie, a szczególnie wtedy, gdy poczęstowała nas lizakami ;)


Niedawno odwiedził nas również tata Olka. Przyniósł różne narzędzia i deski i pokazywał nam jak się robi karmnik. Wszyscy go bardzo uważnie obserwowali i chcieli mu pomóc.


Gdy karmnik był gotowy, to Pani nasypała do niego ziarenek i wystawiła za okno, żeby ptaszki miały co jeść. Teraz już nie będą głodne...


W czwartek odwiedził nas Pan leśniczy. To również tata naszej koleżanki, ale z innej grupy. Opowiadał nam o zwierzętach, które mieszkają w lesie. Pokazał nam jak można rozpoznawać ślady zwierząt.


Pan leśniczy miał mundur i wszyscy chcieli zrobić sobie z nim zdjęcie :)


Chciałabym żeby i moi rodzice przyszli do przedszkola i coś fajnego pokazali. Muszę namówić mamusię albo tatusia. Ostatnio tatuś dużo pracuje i krótko jest w domku. Nie było go nawet kilka dni. Wtedy jeździłam z mamusią do przedszkola autobusem, a wracałyśmy do domku na nogach.


Na szczęście w weekendy mamy tatusia w domku. Jak jest ładna pogoda, to zabiera nas na fajne wycieczki. W ostatni weekend byliśmy nawet na lodach. Ja miałam różowe, bo to są moje ulubione.


Później pojechaliśmy do lasu. Znaleźliśmy dużo grzybów, które tatuś zebrał do koszyczka.


Chodziliśmy po ścieżkach i słuchaliśmy jak ptaszki śpiewają. Wydawało mi się, że słyszę nawet wilka :) Robiliśmy ćwiczenia gimnastyczne i śmieszne miny :P



 Było super :) Mam nadzieję, że częściej będziemy sobie urządzać takie wypady :)

1 komentarz:

  1. Ala, jesteś bezbłędna:) My też z Tymkiem przedzieramy się przez takie kałuże:) Rośniesz strasznie szybko wiesz? Całuski przesyłamy. Na dniach powinnaś otrzymać spóźniony list od Tymka:)

    OdpowiedzUsuń