wtorek, 21 października 2014

wycieczka i dzięcioł

W tamtym tygodniu byliśmy całą grupą na wycieczce w zoo :) Pani powiedziała, że zabierzemy jeszcze ze sobą maluchy, które są w grupie krasnale. Każdy z nas dostał pod opiekę jedno młodsze dziecko. Ja miałam się opiekować takim małym chłopcem i musiałam trzymać go za rękę, żeby się nie przewrócił. Oglądaliśmy zwierzątka i zgadywaliśmy jak się nazywają. Najbardziej podobały mi się kozy :)


A to moja cała moja grupa motylkowa na wycieczce.


W przedszkolu poznawaliśmy leśne zwierzęta i ptaki. Pani wymyśliła, że zrobimy sobie własne, z szyszek, piórek i plasteliny. To była bardzo fajna zabawa :) Zrobiłam dzięcioła, którego później mogłam sobie zabrać do domku.



Niedawno był w przedszkolu dzień nauczyciela. Śpiewaliśmy dla Pań "sto lat" i mówiliśmy wierszyk. Dzieci przynosiły kwiatki i słodycze. Ja dałam Paniom sówki, które pomogła zrobić mi mamusia. Sowy są bardzo mądre, tak jak nasze Panie :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz