czwartek, 5 grudnia 2013

babskie dni

Ostatnie dni spędzam sama z mamusią. Tatuś ma dużo pracy przed Świętami i czasem nawet śpi w pracy... Na spacerki rzadko wychodzimy, bo zrobiło się bardzo zimno i często pada deszcz. Szukamy więc sobie fajnych zajęć w domku.
Wczoraj mamusia powiedziała, że jak nie ma taty to zrobimy sobie babski dzień. W taki dzień robi się rzeczy szczególne, które robią tylko dziewczyny. Najpierw pomalowałyśmy sobie paznokcie, później oczy i usta, a później urządziłyśmy przebieranki i pokaz mody :D Było super i bardzo szybko zleciał nam czas ;)


Na koniec postanowiłyśmy zrobić niespodziankę tatusiowi i upiekłyśmy pyszne piegowate muffinki. Zanim tatuś wrócił to zdążyłam już dwie zjeść.


Dzisiaj muszę napisać list do Mikołaja. Mamusia mówi, że będzie w nocy odwiedzał dzieci i zabierał listy. Postawimy specjalnie choinkę, a list zostawimy pod nią. Jutro Mikołaj ma imieniny i sprawdza czy się o nim pamięta. Mamusia upiekła nawet ciasto imieninowe w kształcie gwiazdy, dla Mikołaja. Mam nadzieję, że się ucieszy i przyniesie mi w Święta dużo prezentów :) 



2 komentarze:

  1. Ala, ale ty masz już długie włoski:) zazdroszczę ci takich babskich dni z mamą. Ja z Tymkiem mam ciągle tylko dni chłopaka i bawimy się jego ukochanymi resorakami. Ra udał mi się go namówić na zabawę w sklep kosmetyczny:):):) Już nie mogę się doczekać, kiedy cię zobaczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamusia mówi, że ciocia potrzebuje córeczki :D A przydałaby mi się kuzynka, bo mam samych kuzynów chłopaków :)

      Usuń