środa, 17 kwietnia 2013

sezon grillowy rozpoczęty

Nareszcie przyszła do nas wiosna. Jest bardzo zielona, słoneczna i ciepła. Kwiatki zaczęły rosnąć, ludzie się uśmiechać, a babcia z mamusią spędzają całe dnie w ogródku.
Dziadziu z tatusiem zrobili mi wreszcie piaskownicę, kupili piasek i mogę teraz robić babki i bawić się na dworze.


Teraz prawie cały dzień jestem na zewnątrz i bardzo się z tego cieszę. Dzisiaj poznałam nawet moich sąsiadów. Mam już dwie koleżanki i jednego kolegę, który zaprosił mnie do swojego domku :)
Wczoraj było fajnie, bo zapaliliśmy pierwszego grilla. Do grilla nie można było blisko podchodzić, bo był bardzo gorący. Mamusia upiekła na nim nawet chlebek. Wszyscy siedzieli przy stole, a ja bawiłam się z gośćmi. Później jedliśmy pyszną kiełbaskę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz