poniedziałek, 12 listopada 2012

szara codzienność

U mnie nic ciekawego się nie dzieje. Robi się coraz zimniej, a mamusia mówi, że niedługo spadnie śnieg. Lubię śnieg... można wtedy jeździć na sankach i lepić bałwana :) Czekając na zimę, siedzę sobie w cieplutkim domku i bawię się, maluję, a czasem nawet oglądam bajki. Rodzice pozwalają mi tylko trochę oglądać telewizję. Najbardziej lubię oglądać Krecika, Misia Uszatka, Bolka i Lolka oraz Świnkę Peppę :)


Jak nie wieje mocny wiatr, to wychodzę z rodzicami na spacer. Czasami odwiedzają nas ciocia i wujek, i wtedy jest fajnie.
Tatuś mówi, że już w tym tygodniu okaże się, czy wracamy do Polski. Ja bym trochę chciała wrócić, ale jak mogłabym zabrać ze sobą wszystkie moje rzeczy. Mamusia mówi, że to niemożliwe, bo się nie zmieszczą w walizce. Babcia mnie pociesza, że w Polsce czekają na mnie moje dawne zabawki, oraz książeczki, które mi kupiła. Największy problem to chyba będę miała z Edziem i Zygmusiem, bo ich to na pewno nie zostawię. No ale tatuś mówi, żebym się jeszcze tym nie martwiła, a jak już będzie wiadomo że wracamy, to na pewno coś wymyśli.

3 komentarze:

  1. No ja przyznam Alu, że chcielibyśmy was zobaczyć, chociaż na chwilę na żywo:) /nie martw się. Myślę, że Edzio coś wymyśli, żeby się z tobą zabrać:) A wiesz, że bajki oglądasz takie jak Tymek. On również lubi świnkę Peppę, Reksa i Bolka i Lolka. Czasem jeszcze ogląda Kacperka, Autobusy i Fifi Niezapominajkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A fotelik masz jak prawdziwy, rasowy maniak tv:):)Buziaki

      Usuń
    2. Ja jeszcze lubię Świat Elmo :) umiem nawet trochę zaśpiewać jego piosenkę ;)

      Usuń