sobota, 30 marca 2013

święcenie jajek

Jestem z mamusią i tatusiem u babci Krysi od kilku dni. W tym czasie zdążyłam już spaść z łóżka dwa razy, spaść z materaca jeden raz, przytrzasnąć sobie palce drzwiami, wylać sobie na rękę gorącą herbatkę, nabić sobie kilka guzów i zaliczyć kilka przewrotek. No cóż, muszę przyznać, że ostatnio nie jestem zbyt ostrożna. To chyba dlatego, że wiele się tutaj u mnie dzieje ciekawych rzeczy.
Bardzo lubię bawić się z moimi kuzynami. No i do dzisiaj się bawiłam. Niestety wyjechali na święta do swojej drugiej babci i dziadzia i wrócą za kilka dni.
Byłam dzisiaj z rodzicami w kościółku święcić jajka. Babcia przyszykowała koszyczek z różnymi dobrymi rzeczami. Nie malowałam pisanek, bo tutaj się nie maluje tylko gotuje w cebuli. Wszystkie jajka są takie ładne, brązowe. Pojechaliśmy do święcenia samochodem. Tatuś niósł koszyk, bo stwierdził, że dla mnie jest za ciężki. Moim zdaniem wcale nie był i śmiało dałabym sobie radę. Dostałam od babci czekoladowego zajączka i na szczęście jego mogłam sobie samodzielnie poświęcić (za pomocą księdza oczywiście). Jak wracaliśmy do domku to z koszyczka tak pachniało, że miałam ochotę ugryźć sobie kiełbaski, ale mamusia mi nie pozwoliła... Po powrocie babcia ładnie udekorowała stół i przygotowała wszystko na święta.


Po południu, gdy wstałam z drzemki, czekała na mnie niespodzianka :) Prezent urodzinowy od babci!!! To już drugi prezent. Pierwszy dostałam w Iwoniczu od babci i dziadzia. Podarowali mi piaskownicę :) Mam nadzieję, że już niedługo przyjdzie wiosna, bo chciałabym ją szybko wypróbować.
Od babci Krysi dostałam prawdziwą kuchenkę!!! Ma całe wyposażenie i nawet świeci w niej piekarnik i palniki :) No i słychać jak się w kranie woda leje. Gotowałam już dla babci i mamusi zupkę, a tatusiowi robiłam herbatkę. Szkoda, że chłopaków nie ma, bo byśmy się razem pobawili... 



Wszystkim, którzy czytają mojego bloga, życzę spokojnych, radosnych i rodzinnych Świąt Wielkanocnych. I żebyście się nie przejadali jajkami, tylko zostawili sobie trochę miejsca na pyszne babki i mazurki :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz